Markkinoinnin perusteet
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | RHA0501 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | R-MR 2008 |
Taso: | Restonomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 1 (2008-2009) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Martin, Elina |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2008-2009
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
5 | 25.8.2008 – 20.12.2008 | Päivi Björkman | Suomi | 15.8.2008 – 7.9.2008 |
6 | 5.1.2009 – 2.5.2009 | Päivi Björkman | Suomi | 8.12.2008 – 11.1.2009 |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää markkinointi- ja laatukäsitteiden sisällön. Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri osa-alueisiin sekä eri laatujärjestelmiin ja standardeihin. Lisäksi opiskelija tuntee markkinointisuunnitelman sekä ymmärtää laadunhallinnan ja yritystalouden yhteyden.
Sisältö
Markkinoinnin osa-alueet, markkinointisuunnitelma, laadunhallintajärjestelmät.
Opiskelumateriaali
- Blythe, J. 2001. Essentials of Marketing. 2nd ed. Harlow. Prentice Hall.
- Muu luennoitsijan toimittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, projektityö.
Arviointimenetelmät
Pienryhmä- ja harjoitustöiden suorittaminen hyväksyttävästi sekä tentti. Numeerinen arviointi (0-5).