Markkinoinnin perusteet
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | RHA0501 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | R-HR 2005V |
Taso: | Restonomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 1 (2005-2006) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Martin, Elina |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2005-2006
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
1 | 24.10.2005 – 16.6.2006 | Päivi Björkman | Suomi | 3.10.2005 – 24.10.2005 |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää markkinointi- ja laatukäsitteiden sisällön. Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri osa-alueisiin sekä eri laatujärjestelmiin ja standardeihin. Lisäksi opiskelija tuntee markkinointisuunnitelman sekä ymmärtää laadunhallinnan ja yritystalouden yhteyden.
Sisältö
Markkinoinnin osa-alueet, markkinointisuunnitelma, laadunhallintajärjestelmät.
Opiskelumateriaali
- Blythe, J. 2001. Essentials of Marketing. 2nd ed. Harlow. Prentice Hall.
- Muu luennoitsijan toimittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, projektityö.
Arviointimenetelmät
Pienryhmä- ja harjoitustöiden suorittaminen hyväksyttävästi sekä tentti. Numeerinen arviointi (0-5).