VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Hotelli- ja ravintola-ala (R-HR) > 2005 > Vuosi 1 > Markkinoinnin perusteet (RHA0501)

Markkinoinnin perusteet

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: RHA0501
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: R-HR 2005
Taso: Restonomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 (2005-2006)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Martin, Elina
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2005-2006

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
124.10.2005 – 16.6.2006Päivi BjörkmanSuomi3.10.2005 – 24.10.2005

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää markkinointi- ja laatukäsitteiden sisällön. Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri osa-alueisiin sekä eri laatujärjestelmiin ja –standardeihin. Lisäksi opiskelija tuntee markkinointisuunnitelman sekä ymmärtää laadunhallinnan ja yritystalouden yhteyden.

Sisältö

Markkinoinnin osa-alueet, markkinointisuunnitelma, laadunhallintajärjestelmät.

Opiskelumateriaali

- Blythe, J. 2001. Essentials of Marketing. 2nd ed. Harlow. Prentice Hall.
- Muu luennoitsijan toimittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset, projektityö.

Arviointimenetelmät

Pienryhmä- ja harjoitustöiden suorittaminen hyväksyttävästi sekä tentti. Numeerinen arviointi (0-5).


Takaisin