VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Hotel and Restaurant Business (R-HB) > 2006 > Vuosi 1 > Basics of Marketing (RBA0501)

Basics of Marketing

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: RBA0501
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: R-HB 2006
Taso: Restonomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 (2006-2007)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Martin, Elina
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2006-2007

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
228.8.2006 – 9.3.2007Karl-Johan SmedsEnglanti18.8.2006 – 10.9.2006

Osaamistavoitteet

The student understands the contents of marketing and quality concepts. The student gets familiar with the marketing mix and different quality standards. The student also knows the concept of a marketing plan and understands the connection between quality management and corporate result.

Sisältö

Marketing mix, marketing plan, quality management.

Opiskelumateriaali

- Kotler, P. 1997. Marketing Management, analysis, planning, implementation and control. 9th International Ed. Prentice-Hall Inc.
- Grönroos, C. 2000. Service Management and Marketing – A Customer Relationship Management Approach. John Wiley & Sons, England.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, assignments and projects.

Arviointimenetelmät

Examination and assignment.


Takaisin