B2B-markkinointi osana asiakaskokemusten luomista
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TL00BR11 |
OPS: | LT 2025 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2026-2027) |
Lukukausi: | Kevät |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Skjäl, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on syventää opiskelijan osaamista business-to-business (B2B) -markkinoinnin keskeisillä erityisalueilla. Painopisteenä asiakaskokemuksen ja asiakassuhteiden luominen sekä verkostoituminen, erityisesti B2B-markkinoille suunnattujen markkinointiviestintäkeinojen näkökulmasta. Opiskelija kehittää valmiuksiaan toimia osana tiimiä, viestiä tehokkaasti eri sidosryhmien kanssa sekä antaa ja vastaanottaa rakentavaa palautetta.
Opiskelijan työmäärä
5op = 135t.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin perus- ja pääaineopinnot.
Sisältö
Asiakaskokemuksen ja verkostoitumisen merkitys B2B-markkinoilla.
Aluevaikuttavuus
Opintojaksolla otetaan huomioon alueen paikalliset yritykset.
Kansainvälisyys
Opintojaksolla otetaan huomioon alueen kansainväliset piirteet.
Opiskelumateriaali
Holma, L., Laasio, K., Ruusuvuori, M., Seppä, S., & Tanner, R. (2020). Menestys syntyy asiakaskokemuksesta: B2B-johtajan opas. Kauppakamari. eKirja.
Arviointikriteerit
Numeerinen arviointi 0-5.