VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2025 > Vuosi 2 > B2B-markkinointi osana asiakaskokemusten luomista (TL00BR11)

B2B-markkinointi osana asiakaskokemusten luomista

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TL00BR11
OPS: LT 2025
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2026-2027)
Lukukausi: Kevät
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on syventää opiskelijan osaamista business-to-business (B2B) -markkinoinnin keskeisillä erityisalueilla. Painopisteenä asiakaskokemuksen ja asiakassuhteiden luominen sekä verkostoituminen, erityisesti B2B-markkinoille suunnattujen markkinointiviestintäkeinojen näkökulmasta. Opiskelija kehittää valmiuksiaan toimia osana tiimiä, viestiä tehokkaasti eri sidosryhmien kanssa sekä antaa ja vastaanottaa rakentavaa palautetta.

Opiskelijan työmäärä

5op = 135t.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin perus- ja pääaineopinnot.

Sisältö

Asiakaskokemuksen ja verkostoitumisen merkitys B2B-markkinoilla.

Aluevaikuttavuus

Opintojaksolla otetaan huomioon alueen paikalliset yritykset.

Kansainvälisyys

Opintojaksolla otetaan huomioon alueen kansainväliset piirteet.

Opiskelumateriaali

Holma, L., Laasio, K., Ruusuvuori, M., Seppä, S., & Tanner, R. (2020). Menestys syntyy asiakaskokemuksesta: B2B-johtajan opas. Kauppakamari. eKirja.

Arviointikriteerit

Numeerinen arviointi 0-5.


Takaisin