Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TL00BR09 |
OPS: | LT 2025 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2026-2027) |
Lukukausi: | Syksy |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Skjäl, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija hahmottaa online ja offline markkinointikeinojen merkityksen markkinointiviestinnän suunnittelussa. Opiskelija osaa analysoida ja valita markkinointikeinoista relevanteimmat ja soveltaa niitä käytännön esimerkkien avulla. Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan ja osaa toimia tiimissä vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135t.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin perusopinnot.
Sisältö
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kuvata erilaisia markkinointiviestintäkeinoja ja soveltaa relevantteja keinoja käytännön työelämäesimerkin kautta.
Aluevaikuttavuus
Opintojaksolla otetaan huomioon alueen paikalliset yritykset.
Kansainvälisyys
Opintojaksolla otetaan huomioon alueen kansainväliset piirteet.
Opiskelumateriaali
Smith, P.R. 2020. Marketing communications. 7th edition. eKirja.
Arviointikriteerit
Numeerinen arviointi 0-5.