Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TL00BR09 |
OPS: | LT 2025 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2026-2027) |
Lukukausi: | Syksy |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Skjäl, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija hahmottaa online ja offline markkinointikeinojen merkityksen markkinointiviestinnän suunnittelussa. Opiskelija osaa analysoida ja valita markkinointikeinoista relevanteimmat ja soveltaa niitä käytännön esimerkkien avulla. Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan ja osaa toimia tiimissä vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti.
Opiskelumateriaali
Smith, P.R. 2020. Marketing communications. 7th edition. eKirja.
Arviointikriteerit
Numeerinen arviointi 0-5.