VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2025 > Vuosi 2 > Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä (TL00BR09)

Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TL00BR09
OPS: LT 2025
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2026-2027)
Lukukausi: Syksy
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija hahmottaa online ja offline markkinointikeinojen merkityksen markkinointiviestinnän suunnittelussa. Opiskelija osaa analysoida ja valita markkinointikeinoista relevanteimmat ja soveltaa niitä käytännön esimerkkien avulla. Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan ja osaa toimia tiimissä vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti.

Opiskelumateriaali

Smith, P.R. 2020. Marketing communications. 7th edition. eKirja.

Arviointikriteerit

Numeerinen arviointi 0-5.


Takaisin