VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2025 > Vuosi 3 > Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma (TL00BR08)

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TL00BR08
OPS: LT 2025
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 3 (2027-2028)
Lukukausi: Syksy
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakso koostuu markkinointistrategian ja markkinointiviestintäkeinojen keskeisistä käsitteistä. Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa tuote- ja viestintästrategian komponentteja osana strategisen markkinoinnin suunnittelua ja kykenee luomaan näiden pohjalta sosiaalisen median markkinointisuunnitelman toteutusesimerkkien kanssa asiakasyritykselle. Opiskelija pystyy luovasti tiimeissä ideoimaan ja kehittämään uusia lähestymistapoja annettuihin tehtäviin sekä toimimaan sitoutuneesti, tehokkaasti ja rakentavasti työyhteisötiimissä. Opiskelija hallitsee työyhteisön vuorovaikutustaidot, mukaan lukien kuuntelutaidon, keskustelutaidon, ja esiintymisosaamisen. Opiskelija ymmärtää palautteen käsitteen ja pystyy soveltamaan tätä omaan palautteen antoon sekä -vastaanottamiseen. Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan ja pystyy viemään näitä käytäntöön erilaisissa tilanteissa. Opiskelija ymmärtää tekoälyn merkityksen osana ideointiprosessia ja osaa arvioida tiedon oikeellisuutta. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti. ja noudattaa opinnäytetyökriteereitä. Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita kirjallisia raportteja.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin perus- ja pääaineopinnot.

Opiskelumateriaali

Komulainen, M. (2023). Menesty Digimarkkinoilla. Kauppakamari. ekirja.

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi 0-5.


Takaisin