VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2024 > Markkinoinnin erityisalueet (LT2024-1011)

Markkinoinnin erityisalueet

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: LT2024-1011
OPS: LT 2024
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 15 op
Vastuuopettaja: Simunaniemi, Anna-Mari

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija tuntee kuluttajamarkkinoinnin erityispiirteet ja tuntee business-to-businessmarkkinoille suunnatun markkinoinnin. Opiskelija osaa kehittää sekäkuluttaja- että business-to-businessmarkkinoillesuunnattuja markkinointitoimenpiteitä ja osaa toteuttaa niitä käytännössä.Kurssit: Vihreä markkinointi (3 op) Business-to-Business markkinointi (2 op) Business-to-Business verkostot (3 op) Virtuaalinen markkinointi (4 op) Mainosgrafiikka (3 op)


Takaisin