Digital marketing
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1411 |
Tyyppi: | Pakollinen |
OPS: | LT 2016 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2017-2018) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Salonen, Klaus |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2017-2018
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
1 | T-LT-2M | 1.9.2017 – 22.12.2017 | Klaus Salonen | Suomi | 21.8.2017 – 18.9.2017 |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija omaksuu tietämystä digitaalisesta toimintaympäristöstä ja sen erityisominaisuuksista verrattuna perinteiseen toimintaympäristöön. Huomiota kiinnitetään erityisesti verkkosivuston toimivuuden, s-posti- ja sisältömarkkinoinnin ja Somen tehokkaan hyödyntämisen sekä uusimpien markkinointi-tekniikoiden ja analytiikan ymmärtämiseen.
Opiskelijan työmäärä
Kokonaistyömäärä 81 h. Työjärjestyksessä olevaa opiskelua 39 h. Itsenäistä opiskelua 42 h.
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Sisältö
Verkkosivustolle asetettavat vaatimukset teoriassa ja käytännössä rakentamalla oma esimerkkisivusto ja blogi, liidien kerääminen ja hyödyntäminen s-postilla ja automaatiolla, sisältömarkkinointi teoriassa ja käytännössä, somen erityispiirteet ja käyttö, Google Analytics palveluun tutustuminen.
Aluevaikuttavuus
Käytännön harjoitukset, SEM ja analytiikka, toteutetaan alueellisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.
Kansainvälisyys
Modernin digitaalisen markkinoinnin osatekijät käsitellään kansainvälisessä kontekstissa.
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan osittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitustyöt.
Arviointikriteerit
Tehtävistä:
5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa
Arviointimenetelmät
Tehtävät ja projektit 100%. Numeerinen arviointi (0-5).
Harjoittelu
The fundementals of marketing.