Virtuaalinen markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1106 |
Tyyppi: | Pakollinen |
OPS: | LT 2015 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2016-2017) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Salonen, Klaus |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2016-2017
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
1 | T-LT-2M | 1.9.2016 – 31.12.2016 | Klaus Salonen | Suomi | 22.8.2016 – 19.9.2016 |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija omaksuu tietämystä digitaalisesta toimintaympäristöstä ja sen erityisominaisuuksista verrattuna perinteiseen toimintaympäristöön. Huomiota kiinnitetään erityisesti verkkosivuston toimivuuden, s-posti- ja sisältömarkkinoinnin ja SoMen tehokkaan hyödyntämisen sekä uusimpien markkinointi-tekniikoiden ja analytiikan ymmärtämiseen.
Opiskelijan työmäärä
Kokonaistyömäärä 81 h. Työjärjestyksessä olevaa opiskelua 39 h. Itsenäistä opiskelua 42 h.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja/esitietoja ei tarvita
Sisältö
Verkkosivustolle asetettavat vaatimukset teoriassa ja käytännössä rakentamalla oma esimerkkisivusto ja blogi, liidien kerääminen ja hyödyntäminen s-postilla ja automaatiolla, sisältömarkkinointi teoriassa ja käytännössä, somen erityispiirteet ja käyttö, Google Analytics palveluun tutustuminen.
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan ilmoittama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitustyöt.
Arviointikriteerit
Tehtävistä:
5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa
Arviointimenetelmät
Tehtävät ja projektit 100%. Numeerinen arviointi (0-5).