VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2015 > Vuosi 2 > Virtuaalinen markkinointi (TLS1106)

Virtuaalinen markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1106
Tyyppi: Pakollinen
OPS: LT 2015
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2016-2017)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Salonen, Klaus
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2016-2017

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
1T-LT-2M1.9.2016 – 31.12.2016Klaus SalonenSuomi22.8.2016 – 19.9.2016

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija omaksuu tietämystä digitaalisesta toimintaympäristöstä ja sen erityisominaisuuksista verrattuna perinteiseen toimintaympäristöön. Huomiota kiinnitetään erityisesti verkkosivuston toimivuuden, s-posti- ja sisältömarkkinoinnin ja SoMen tehokkaan hyödyntämisen sekä uusimpien markkinointi-tekniikoiden ja analytiikan ymmärtämiseen.

Opiskelijan työmäärä

Kokonaistyömäärä 81 h. Työjärjestyksessä olevaa opiskelua 39 h. Itsenäistä opiskelua 42 h.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltäviä opintoja/esitietoja ei tarvita

Sisältö

Verkkosivustolle asetettavat vaatimukset teoriassa ja käytännössä rakentamalla oma esimerkkisivusto ja blogi, liidien kerääminen ja hyödyntäminen s-postilla ja automaatiolla, sisältömarkkinointi teoriassa ja käytännössä, somen erityispiirteet ja käyttö, Google Analytics palveluun tutustuminen.

Opiskelumateriaali

Luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitustyöt.

Arviointikriteerit

Tehtävistä:
5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa

Arviointimenetelmät

Tehtävät ja projektit 100%. Numeerinen arviointi (0-5).


Takaisin