Liike-elämän englanti I (osa B)
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLTP0303 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | LT 2014 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 1 (2014-2015) |
Laajuus: | 2 op |
Vastuuopettaja: | Auranen, Päivi |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2014-2015
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
19 | T-LT-1-1 | 5.1.2015 – 23.5.2015 | Camilla Harald | Suomi | 8.12.2014 – 2.3.2015 |
20 | T-LT-1-2 | 5.1.2015 – 23.5.2015 | Camilla Harald | Suomi | 8.12.2014 – 2.3.2015 |
21 | T-LT-1-3 | 5.1.2015 – 23.5.2015 | Päivi Auranen | Suomi | 8.12.2014 – 2.3.2015 |
22 | T-LT-1-4 | 5.1.2015 – 23.5.2015 | Camilla Harald | Suomi | 8.12.2014 – 2.3.2015 |
23 | T-TK-3DI, T-TK-3TH | 5.1.2015 – 30.4.2015 | Päivi Auranen | Suomi | 8.12.2014 – 2.3.2015 |
Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2018-2019.
Osaamistavoitteet
Opiskelija perehtyy englannin kielen ammatilliseen kielenkäyttöön. Tavoitteena on kehittää kirjallista ja suullista taitoa työelämää varten. Opiskelija oppii ammattisanastoa. Opiskelijalla on mahdollisuus parantaa myös peruskielitaitoaan.
Opiskelijan työmäärä
54 h, josta 26 työjärjestyksessä ja 28 itsenäistä opiskelua.
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Toisen asteen kurssit, ja Liike-elämän englanti A.
Sisältö
Ammattikieli ja sanasto. Lukeminen, kirjoittaminen, puhuminen ja kuunteleminen. Yleisimmät suulliset ja kirjalliset kielenkäyttötilanteet.
Opiskelumateriaali
Ohjaajan kurssilla ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Tekstien lukemista, dokumenttien tuottamista, suullisia tehtäviä, ryhmätyöskentelyä, luentoja, harjoituksia, itsenäistä opiskelua.
Arviointikriteerit
Numeerinen arviointi (0-5).
5=Opiskelija kommunikoi sujuvasti ja omaa laajan sanavaraston sekä yleisesti että erikoisalallaan. Opiskelija pyrkii jatkuvasti kehittämään taitojaan.
3= Opiskelija ymmärtää ja tuottaa oman alansa tekstiä tai keskustelua vaikka ei vielä täysin sujuvasti. Opiskelija tuntee alansa sanastoa
1= Opiskelija ymmärtää tekstin/keskustelun pääasiat ja pyrkii osallistumaan. Opiskelija osaa alansa keskeistä sanastoa.
.
Arviointimenetelmät
Osallistuminen ja aktiivisuus, tehtävät ja tentti.