Tekniikan englanti II
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | IYTP0603 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | I-YT 2012 / 2012V |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2014-2015) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2014-2015
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3 | I-YT-3V | 22.8.2014 – 20.12.2014 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 15.8.2014 – 14.9.2014 |
4 | I-YT-3N | 5.1.2015 – 2.5.2015 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 8.12.2014 – 12.1.2015 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa laatia liikekirjeitä ja asiantyylisiä sähköpostiviestejä englanniksi. Hän ymmärtää alan tekstejä ja tuntee sanastoa. Opiskelija osa kuvata prosessin ja laatia ohjeita englanniksi. Hän tuntee myös kokouskiin ja neuvotteluihin liittyvää sanastoa ja fraseologiaa. Opiskelija osaa myös laatia asianmukaisen hakemuskirjeen ja CV:n.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 81 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 42 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 39 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Tekniikan englanti I
Sisältö
Liikekirjeenvaihto, prosessin kuvaus ja ohjeet, alan tekstit ja sanasto; kokoukset ja neuvottelut, työnhaku ja CV.
Opiskelumateriaali
Opettajan kokoama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laaditun ja miltei virheettömän projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi valmiin mallin avulla tyydyttävästi.
Arviointimenetelmät
Tentit, jatkuva näyttö ja aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen