Digitalisaatio ja markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | HY00BQ12 |
OPS: | IDKJ 2024T |
Taso: | Tradenomi (ylempi AMK) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Skjäl, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3001 | HYA2024K-12Y | 7.1.2025 – 23.5.2025 | Heidi Skjäl | Suomi | 1.12.2024 – 13.1.2025 |
3002 | IDKJT2024-1 | 1.1.2025 – 31.5.2025 | Heidi Skjäl | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin suunnittelun ja strategisten toimenpiteiden komponentit osaksi menestyksekästä markkinointisuunnitelmaa (markkinointiosaaminen). Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan (oppimisen taidot) ja osaa toimia verkossa vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti. Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita kirjallisia raportteja (suomen kielen taito).
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson kokonaistyömäärä 75h, johon sisältyy etänä pidettävät verkkotunnit, itsenäinen- ja ryhmätyöskentely sekä oman osaamisen tunnistaminen ja palautteenanto.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
-
Sisältö
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla. Opintojakso on jaettu moduuleihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy ideoimaan ja tuottamaan uusia lähestymistapoja annettuihin tehtäviin (innovaatio-osaaminen) sekä toimimaan tehokkaasti ja rakentavasti markkinoinnin proessissa. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta (työyhteisöosaaminen) sekä ymmärtää tekoälyn merkityksen markkinoinnissa (tekoälyosaaminen).
Opiskelumateriaali
- Komulainen, M. (2023). Menesty Digimarkkinoilla. Kauppakamari. ekirja.
- Muu opettajan Moodleen tuottama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Opetus toteutetaan sekä verkon kautta että itsenäisesti työstettävien oppimistehtävien kautta. Etänä pidettävien lähiopetustuntien opetusmuotona ovat dialogi, ryhmätyöt, aivoriihet ja erilaiset digitaaliset opetusmenetelmät.
Arviointikriteerit
Asteikko 0-5.
Arviointimenetelmät
Projektityö.