VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Digitalisaation kehittäminen ja johtaminen (ylempi AMK) (IDKJ) > 2024T > Digitalisaatio ja markkinointi (HY00BQ12)

Digitalisaatio ja markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: HY00BQ12
OPS: IDKJ 2024T
Taso: Tradenomi (ylempi AMK)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
3001HYA2024K-12Y7.1.2025 – 23.5.2025Heidi SkjälSuomi1.12.2024 – 13.1.2025
3002IDKJT2024-11.1.2025 – 31.5.2025Heidi SkjälSuomi 

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin suunnittelun ja strategisten toimenpiteiden komponentit osaksi menestyksekästä markkinointisuunnitelmaa (markkinointiosaaminen). Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan (oppimisen taidot) ja osaa toimia verkossa vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti. Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita kirjallisia raportteja (suomen kielen taito).

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson kokonaistyömäärä 75h, johon sisältyy etänä pidettävät verkkotunnit, itsenäinen- ja ryhmätyöskentely sekä oman osaamisen tunnistaminen ja palautteenanto.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

-

Sisältö

Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla. Opintojakso on jaettu moduuleihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy ideoimaan ja tuottamaan uusia lähestymistapoja annettuihin tehtäviin (innovaatio-osaaminen) sekä toimimaan tehokkaasti ja rakentavasti markkinoinnin proessissa. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta (työyhteisöosaaminen) sekä ymmärtää tekoälyn merkityksen markkinoinnissa (tekoälyosaaminen).

Opiskelumateriaali

- Komulainen, M. (2023). Menesty Digimarkkinoilla. Kauppakamari. ekirja.
- Muu opettajan Moodleen tuottama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Opetus toteutetaan sekä verkon kautta että itsenäisesti työstettävien oppimistehtävien kautta. Etänä pidettävien lähiopetustuntien opetusmuotona ovat dialogi, ryhmätyöt, aivoriihet ja erilaiset digitaaliset opetusmenetelmät.

Arviointikriteerit

Asteikko 0-5.

Arviointimenetelmät

Projektityö.


Takaisin