Tekniikan englanti I
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | IYTP0409 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | I-YT 2012 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2013-2014) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2013-2014
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3 | I-YT-2N | 2.9.2013 – 21.12.2013 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 16.8.2013 – 13.9.2013 |
4 | I-YT-2V | 23.8.2013 – 21.12.2013 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 16.8.2013 – 13.9.2013 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa esitellä ympäristöalan yhtiön ja tuotteen. Hän ymmärtää alaan liittyvistä teksteistä keskeisen sisällön ja tuntee alan keskeistä sanastoa sanastoa. Opiskelija osaa kertoa omasta koulutuksestaan englanniksi. Hän selviytyy englanniksi myös työhön ja alaan liittyvissä puhelintilanteissa.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 81 t josta työjärjestyksessä olevaa opiskelua 42 t ja itsenäistä opiskelua 39 t.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Valmentava englanti tai 2.asteen englannin oppisisältö
Sisältö
Työelämän ja oman alan suullinen ja kirjallinen viestintä, esim. koulutuksesta kertominen, puhelintilanteet ja yhtiön/tuotteen esittely. Alan tekstit ja sanasto.
Opiskelumateriaali
Opettajan koostama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien.
Arviointimenetelmät
Tentit, jatkuva näyttö, aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen