Tekniikan englanti II
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | IRTP0708 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | I-RT 2010 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2012-2013) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2012-2013
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
1 | I-RT-3N | 7.1.2013 – 1.3.2013 | Ritva Rapila | Suomi | 7.12.2012 – 7.1.2013 |
Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2018-2019.
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää oman alansa vaativaakin kieltä ja pystyy tuottamaan insinöörin ammatissa tarvittavaa suullista ja kirjallista ammattialan kieltä, kuten messutilanteet, prosessinkuvaus, sähköpostit ja liikekirjeenvaihto.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 81
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 42 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 39h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Tekniikan englanti I
Sisältö
Ammattialan suullinen ja kirjallinen viestintä, esim. liikekirjeenvaihto, esitelmät, tekniikan alan tekstien tuottaminen; rakennusalan sanasto ja tekstit.
Opiskelumateriaali
Opettajan koostama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laaditun ja miltei virheettömän projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi valmiin mallin avulla tyydyttävästi.
Arviointimenetelmät
Tentit, jatkuva näyttö ja aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen.