VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Rakennustekniikka (I-RT) > 2010 > Vuosi 2 > Tekniikan englanti I (IRTP0409)

Tekniikan englanti I

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: IRTP0409
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: I-RT 2010
Taso: Insinööri (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2011-2012)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Kiikkala, Sanna-Liisa
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2011-2012

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
1I-RT-2N29.8.2011 – 23.12.2011Ritva RapilaSuomi19.8.2011 – 4.9.2011

Osaamistavoitteet

Opiskelijalla osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti englanniksi työelämän eri viestintätilanteissa, kuten puhelintilanteet, yhtiön ja tuotteen esittely, omasta koulutuksesta kertominen. Opiskelija ymmärtää oman alansa teksteja ja tuntee alan sanastoa.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 81 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 42 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 39h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Valmentava englanti tai toisen asteen englannin opinnot.

Sisältö

Työelämässä tarvittava suullinen ja kirjallinen viestintä, esim. koulutuksesta kertominen, puhelintilanteet ja yhtiön/tuotteen esittely. Rakennustekniikan tekstit ja sanasto.

Opiskelumateriaali

Opettajan koostama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.

Arviointikriteerit

Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laaditun ja miltei virheettömän projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi valmiin mallin avulla tyydyttävästi.

Arviointimenetelmät

Tentit, jatkuva näyttö, aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen


Takaisin