Tekniikan englanti 2
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | IKTP0605 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | I-KT 2010 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2012-2013) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2012-2013
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
1 | I-KT-3N | 27.8.2012 – 21.12.2012 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 13.8.2012 – 7.9.2012 |
2 | 7.1.2013 – 26.4.2013 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 7.12.2012 – 4.3.2013 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa laatia juonteen projekteihin liittyvia raportteja englanniksi ja esitellä projektin suullisesti. Opiskelija osaa myös laatia ohjeita englanniksi. Hän osaa myös laatia liikekirjeitä ja asiantyylisiä sähköpostiviestejä englanniksi. Hän ymmärtää konealan ja juonteen aihepiirin tekstejä ja tuntee sanastoa sekä osaa kuvata prosessin.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 81 tuntia, josta
työjärjestyksessä olevaa opiskelua 42 tuntia
itsenäistä opiskelua 39 tuntia
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Tekniikan englanti I
Sisältö
Liikekirjeenvaihto, esitelmät, konealan raporttien ja ohjeiden tekstien tuottaminen;, prosessin kuvaus, konealan tekstit ja sanasto.
Opiskelumateriaali
Opettajan kokoama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laaditun ja miltei virheettömän projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi valmiin mallin avulla tyydyttävästi.
Arviointimenetelmät
Tentit, harjoitustehtävien arviointi, jatkuva arviointi, suulliset näytöt