VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Opintohaku > Digitalisaatio ja markkinointi (HY00BQ12) > 2025-2026

Digitalisaatio ja markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: HY00BQ12
OPS: HY 2025T
HYA 2024K / 2025K
IDKJ 2025T
Taso: Tradenomi (ylempi AMK) / Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK) / Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK) / Tradenomi (ylempi AMK)
Opiskeluvuosi: 1 / 2 (2025 / 2025-2026 / 2026)
Lukukausi: Kevät
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin suunnittelun ja strategisten toimenpiteiden komponentit osaksi menestyksekästä markkinointisuunnitelmaa (markkinointiosaaminen). Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan (oppimisen taidot) ja osaa toimia verkossa vuorovaikutteisesti. Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti. Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita kirjallisia raportteja (suomen kielen taito).

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson kokonaistyömäärä 75h, johon sisältyy etänä pidettävät verkkotunnit, itsenäinen- ja ryhmätyöskentely sekä oman osaamisen tunnistaminen ja palautteenanto.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

-

Sisältö

Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla. Opintojakso on jaettu moduuleihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy ideoimaan ja tuottamaan uusia lähestymistapoja annettuihin tehtäviin (innovaatio-osaaminen) sekä toimimaan tehokkaasti ja rakentavasti markkinoinnin proessissa. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta (työyhteisöosaaminen) sekä ymmärtää tekoälyn merkityksen markkinoinnissa (tekoälyosaaminen).

Opiskelumateriaali

- Komulainen, M. (2023). Menesty Digimarkkinoilla. Kauppakamari. ekirja.
- Muu opettajan Moodleen tuottama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Opetus toteutetaan sekä verkon kautta että itsenäisesti työstettävien oppimistehtävien kautta. Etänä pidettävien lähiopetustuntien opetusmuotona ovat dialogi, ryhmätyöt, aivoriihet ja erilaiset digitaaliset opetusmenetelmät.

Arviointikriteerit

Asteikko 0-5.

Arviointimenetelmät

Projektityö.


Takaisin