Projektin hallinta
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | HY00BN70 |
OPS: | HYA 2023K / 2024K |
Taso: | Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2024 / 2025) |
Lukukausi: | Kevät |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Uusi-Kakkuri, Piia |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3001 | HYA2023K-12Y, HYA2023K-1Y | 1.1.2024 – 31.5.2024 | Hannele Laaksonen, Miro Koskenranta | Suomi | 1.12.2023 – 12.1.2024 |
3002 | HYA2024K-12Y | 1.1.2025 – 31.3.2025 | Miro Koskenranta | Suomi |
Alla oleva kuvaus koskee lukuvuotta: 2025
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella projektin
- toteuttaa projektin
- arvioida projektin
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 81 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 21 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 60 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Sisältö
- projektin suunnittelu
- projektin toteutus
- projektin arviointi
Aluevaikuttavuus
Projektijohtamisen osaaminen vaikuttaa alueellisien projektien laatuun
Kansainvälisyys
Projektinhallinnan kansainväliseen kirjallisuuteen ja kansainvälisiin projekteihin tutustuminen.
Opiskelumateriaali
Opettajan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- kontaktitunnit
- harjoitustehtävä, joka toimii opintosuorituksena
Arviointikriteerit
Taso 1: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- esimerkinomaisesti esitetään joitain projektin vaiheita
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja esitetty, mutta ei erityisemmin perusteltu
Taso 3: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin vaiheet on esitetty, suunnitelma ei kuitenkaan tasapainoinen
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja on esitetty ja perusteltu
Taso 5: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin eri vaiheet on esitetty perusteellisesti ja suunnitelma on tasapainoinen kokonaisuus alusta loppuun
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunnitellut valinnat on esitetty sekä huolellisesti ja analyyttisesti perusteltu
Arviointimenetelmät
- harjoitustehtävä 100 %, numeerinen arviointi