VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Hiilineutraali yhteiskunta (ylempi AMK) (HY) > 2025T > Vuosi 2 > Digitalisaatio- ja viestintäosaaminen (SS00BM89)

Digitalisaatio- ja viestintäosaaminen

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: SS00BM89
OPS: HY 2025T
Taso: Tradenomi (ylempi AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2026)
Lukukausi: Kevät
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skjäl, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Suoritus ennakkoon? Katso toteutukset lukuvuonna 2023-2024.

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin osana menestyksekästä markkinointiviestinnän suunnittelua. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä terveyden ja hyvinvointialan toimintoon markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla.

Opiskelijan työmäärä

Yhteensä 135h. Ohjattua lähiopetusta, projektit sekä ryhmätyöt: 20h. Itsenäistä opiskelua: 115h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

-

Sisältö

Digitaalisen markkinointiviestinnän keinot.

Opiskelumateriaali

-Komulainen, M. 2018. Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki. Kauppakamari. (e-kirja)
-Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, workshopit, ryhmätyöt.

Arviointikriteerit

Numeerinen 0-5.

Arviointimenetelmät

Kiitettävä 5
Osaa kriittisesti tarkastella digitaalisen markkinointiviestinnän keinoja ja ymmärtää niiden vaikutukset yrityksen viestinnän menestykseen. Osaa ottaa huomioon analyyttisellä tavalla keinoihin liittyvän teorian.
Hyvä 3
Osaa luokitella erilaisia digitaalisen markkinointiviestinnän keinoja sekä arvioida niiden vaikutuksia yrityksen menestykseen.
Tyydyttävä 1
Tunnistaa eri markkinointiviestinnän keinot.


Takaisin