VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Energia- ja ympäristötekniikan koulutus (EY) > 2014 > Vuosi 1 > Tekniikan englanti I (IYTP0409)

Tekniikan englanti I

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: IYTP0409
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: EY 2014
Taso: Insinööri (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 (2014-2015)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Kiikkala, Sanna-Liisa
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2014-2015

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
5I-YT-2N1.9.2014 – 20.12.2014Sanna-Liisa KiikkalaSuomi15.8.2014 – 14.9.2014
6I-EY-1N5.1.2015 – 2.5.2015Sanna-Liisa KiikkalaSuomi8.12.2014 – 12.1.2015

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa esitellä ympäristöalan yhtiön ja tuotteen. Hän ymmärtää alaan liittyvistä teksteistä keskeisen sisällön ja tuntee alan keskeistä sanastoa sanastoa. Opiskelija osaa kertoa omasta koulutuksestaan englanniksi. Hän selviytyy englanniksi myös työhön ja alaan liittyvissä puhelintilanteissa.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä 81 t josta työjärjestyksessä olevaa opiskelua 42 t ja itsenäistä opiskelua 39 t.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Valmentava englanti tai 2.asteen englannin oppisisältö

Sisältö

Työelämän ja oman alan suullinen ja kirjallinen viestintä, esim. koulutuksesta kertominen, puhelintilanteet ja yhtiön/tuotteen esittely. Alan tekstit ja sanasto.

Opiskelumateriaali

Opettajan koostama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely.

Arviointikriteerit

Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien.

Arviointimenetelmät

Tentit, jatkuva näyttö, aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen


Takaisin