Welfare services in different phases of life
Structure Type: | Study unit |
---|---|
Code: | SAPA0202 |
Curriculum: | SA 2017 |
Level: | Bachelor of Social Services |
Year of Study: | 1 (2017-2018) |
Semester: | Autumn |
Credits: | 5 cr |
Responsible Teacher: | Saikkonen, Sanna |
Language of Instruction: | Finnish |
Courses During the Academic Year 2017-2018
Impl. | Group(s) | Study Time | Teacher(s) | Language | Enrolment |
---|---|---|---|---|---|
2 | S-SA-1A | 2017-09-01 – 2017-12-22 | Heidi Blom | Finnish | 2017-08-21 – 2017-09-18 |
3 | S-SA-1B | 2017-09-01 – 2017-12-22 | Heidi Blom | Finnish | 2017-08-21 – 2017-09-18 |
Still need to take the course? See the courses during the academic year 2020-2021.
Learning Outcomes
Opiskelija osaa
*tunnistaa sosiaalialan palvelujärjestelmän
*perehtyä asiakkaan tarvitsemiin hyvinvointipalveluihin elämänkaaren eri vaiheissa
*yhdistää asiakkaan tarvitsemia palveluita ja etuuksia verkostoa hyödyntäen elämänkaaren eri vaiheissa
*arvioida palveluiden toimivuutta asiakasnäkökulmasta
*tutustuu hyvinvointipalveluiden tulevaisuuden suuntaviivoihin
*tiedostaa hyvinvointipalveluiden merkityksen kansalaisten hyvinvoinnille
Contents
Hyvinvointipalveluiden kenttä elämänkaaren eri vaiheissa
Toimeentuloturvaetuudet
Moniammatillinen työn käytänteet
Assessment Criteria
Taso 1: Opiskelija osaa
* ratkaista annetun yksittäisen asiakastehtävän ohjatusti tunnistamalla erilaisia palvelujärjestelmän osia.
* yhdistää osia yksittäisessä asiakastilanteessa asiakkaan hyvinvointia parantavasti.
Taso 3: Opiskelija osaa
* ratkaista annetun moniammatillista verkostoa vaativan asiakastehtävän itsenäisesti siten, että asiakkaan hyvinvointi parantuu.
* hakea tietoa alan eri tietolähteistä asiakkaan hyvinvointia parantavasti.
Taso 5: Opiskelija osaa
* ratkaista moniammatillista verkostoa vaativan asiakastehtävän asiakkaan hyvinvointia parantavasti, mutta myös yhteiskunnallisesti järkevästi.
* valita tilanteeseen sopivat tietolähteet ja osaa hakea niistä oleellisimmat tiedot asiakkaan hyvinvointia parantavasti.