Man and Society II
Structure Type: | A part of a study unit |
---|---|
Code: | SHP0302B |
Type: | Compulsory / Basic Studies |
Curriculum: | S-SH 2008T |
Level: | Bachelor of Health Care |
Year of Study: | 3 (2010-2011) |
Credits: | 3 cr |
Responsible Teacher: | Nurmi, Regina |
Language of Instruction: | Finnish |
Courses During the Academic Year 2010-2011
Impl. | Group(s) | Study Time | Teacher(s) | Language | Enrolment |
---|---|---|---|---|---|
5 | S-TH-2A | 2010-08-30 – 2010-12-17 | Aira Bragge, Maj-Len Nyrhinen, Virpi Kinnunen | Finnish | 2010-08-20 – 2010-09-05 |
6 | 2010-08-30 – 2010-12-17 | Aira Bragge, Elina Kajan, Maj-Len Nyrhinen, Virpi Kinnunen | Finnish | 2010-08-20 – 2010-09-05 | |
7 | S-TH-2B | 2010-10-25 – 2011-03-04 | Aira Bragge, Susanna Aaltonen, Virpi Kinnunen | Finnish | 2010-10-04 – 2010-10-29 |
8 | S-TH-3A | 2010-10-25 – 2010-12-17 | Aira Bragge, Susanna Aaltonen, Virpi Kinnunen | Finnish | 2010-10-04 – 2010-10-29 |
Learning Outcomes
Opiskelija saa perustiedot kliinisen psykologian teoreettisista lähtökohdista sekä tutkimus- ja hoitomenetelmistä.
Opiskelija ymmärtää sosiaalipolitiikan peruskäsitteet ja perehtyy suomalaiseen sosiaalipolitiikkaan.
Opiskelija osaa suunnitellla opetustilanteita ja saa valmiuksia opiskelijoiden ohjaukseen.
Contents
Sosiaalipolitiikan perusteet.
Kliinisen psykologian perusteet.
Opetus ja ohjaus.
Recommended or Required Reading and Other Learning Resources/Tools
- Taipale,I. (toim.) 2001. Sosiaali- ja terveydenhuollon perusteet. Sairaanhoitajien koulutussäätiö (soveltuvin osin)
- Lyytinen, P. & Korkiakangas, M & Lyytinen, H. (toim.) Näkökulmia kehityspsykologiaan: kehitys kontekstissaan. 5. p. Helsinki : WSOY.
- Sarvimäki, A. & Stenbock-Hult, B. 1996. Hoito, huolenpito ja opetus. Helsinki. WSOY.
Mode of Delivery / Planned Learning Activities and Teaching Methods
Lähiopetus. Itsenäinen opiskelu.
Assessment Methods
Tentti. Numeerinen arviointi.