VAMK

Change language: Suomi

Front Page > Archived Education > Seksuaalineuvonta (S-SE) > 2012 > Opiskelu oppimisympäristössä (SSE0202)

Opiskelu oppimisympäristössä

Structure Type: Study unit
Code: SSE0202
Type: Compulsory / Basic Studies
Curriculum: S-SE 2012
Level: Specialisation Education
Credits: 5 cr
Responsible Teacher: Alaniemi, Ritva
Language of Instruction: Finnish

Learning Outcomes

Opiskelija osaa tunnistaa työelämän lähtökohdista relevantin kehittämistehtävän aiheen ja laatia sille perustellut tavoitteet. Opiskelija osaa hankkia kehittämistehtävän perustaksi tarkoituksenmukaista, parasta mahdollista tutkimusnäyttöä ja muuta mahdollista näyttöä. Opiskelija osaa hyödyntää kehittämistehtävän ongelmanratkaisussa hankkimaansa näyttöä ja tarkastella kehittämistehtävän kysymyksiä teoreettisesti. Opiskelija osaa raportoida kehittämistyön kirjallisesti asiatyylin mukaisesti sekä suullisesti.

Student's Workload

Työmäärä yhteensä 134 t
- mistä aiheseminaarit 3 t
- mistä väliseminaari 4 t
- mistä esitysseminaarit 24 t
- mistä itsenäinen työskentely 99 t
- mistä henkilökohtainen ohjaus 4 t

Prerequisites / Recommended Optional Courses

Edeltäviä opintoja ei tarvita

Contents

Kehittämistehtävä on luonteeltaan pieni projekti, jossa ratkaistaan jokin työelämän ongelma, esimerkiksi tuottamalla parhaaseen näyttöön perustuen jokin työelämän tarvitsema tuote.

Recommended or Required Reading and Other Learning Resources/Tools

Vaasan ammattikorkeakoulun Opinnäytetyöohje 2011-2012
Vaasan ammattikorkeakoulun Opinnäytetyön mallipohja 2011-2012
Kirjallisen tehtävän ohje, Hoitotyön osasto, Vaasan ammattikorkeakoulu
Hirsjärvi, S., Sajavaara, P. & Remes, P. 2009. Tutki ja kirjoita. 15 p. Helsinki. Tammi.
Muu mahdollinen opintojaksolla osoitettava materiaali.

Mode of Delivery / Planned Learning Activities and Teaching Methods

Aiheseminaarit
Itsenäinen työskentely ja ohjaus
Väliseminaari
Itsenäinen työskentely ja ohjaus
Esitysseminaarit

Assessment Criteria

Taso 1: Opiskelija toteuttaa kehittämistyön kaikki vaiheet.
Taso 3: Opiskelija toteuttaa työelämässä tarvittavan kehittämistyön ja käyttää sen perustana tutkimusnäyttöä ja muuta mahdollista näyttöä.
Taso 5: Opiskelija osoittaa kehittämistyössään kauttaaltaan kriittistä ajattelua aiheenvalinnasta toteutukseen ja raportointiin sekä käyttää kehittämistyön perustana parasta mahdollista tutkimusnäyttöä ja muuta mahdollista näyttöä.

Assessment Methods

Kehittämistehtävä 100%


Back