Internet Workshops
Structure Type: | Study unit |
---|---|
Code: | TTV9019 |
Type: | Optional / x |
Curriculum: | H-VV 2008 |
Level: | Continuing Education etc. |
Credits: | 5 cr |
Language of Instruction: | Finnish |
Learning Outcomes
Tavoitteena on, että opiskelijalle annetaan projektitehtävien kautta mahdollisuus kehittää omia kykyjä ja osaamista. Hänellä on mahdollisuus soveltaa teoriaa käytäntöön. Oppiminen voi liittyä mm. sisällöllisiin eli tiedollisiin asioihin, taitoihin, tiimityöhön, verkostoitumiseen tai projektityömenetelmän oppimiseen.
Tavoittena on, että opiskelija määrittelee omia tavoitteita ennen projektin suorittamista. Opiskelija kartoittaa omaa osaamista esim. kysymyksillä: Mikä on lähtötasoni? Mitä jo osaan? Missä olen hyvä? Missä minun tulisi kehittyä? Mitä haluan oppia ja osata? Miksi haluan oppia? Miten voin hyödyntää oppimaani? Miten paljon aikaa minulla on käytössä projektiin? Mitä samanaikaisia tehtäviä minulla on? Miten aion oppia? Miten voin arvioida tai näyttää saavuttaneeni tavoitteeni?
Contents
Joka projekti on ainutlaatuinen ja joka projektista/tehtävästä on aina löydettävä kirjallinen toimeksiantokuvaus.
Jos kyseessä on laajempi projekti (> 1 op = 27h) siitä tehdään projektisuunnitelma. Jos kyseessä on suppeampi projekti/tehtävä (< 1 op = 27h) riittänee, että tehtävästä tehdään lyhyt kirjallinen tehtäväkuvaus.
Recommended or Required Reading and Other Learning Resources/Tools
Oppimateriaali on projekti- tai tehtäväkohtainen.
Ohjaajan laatimassa kirjallisessa tehtäväkuvauksessa tulisi mainita käytettäviä lähteitä ja kirjallisuutta. Ohjaajan tulisi määritellä ja selvittää opiskelijalle miten projekti liittyy ammatilliseen kasvuun ja opiskelijan tulisi miettiä mitä hän haluaa oppia ja osata sekä miten hän voi hyödyntää oppimaansa.
Mode of Delivery / Planned Learning Activities and Teaching Methods
Ohjattu projektityö, projektiraportointi, ongelmalähtöinen oppiminen itsenäisesti tai ryhmässä, omatoimisia teoriaopintoja.
Assessment Methods
Arvioinnista sovitaan projektikohtaisesti. Projektin oikeuttavia opintosuorituksia haetaan hyväksi projektipäiväkirjan ja projektiraportin avulla.
Arviointiin vaikuttaa oma aktiivisuus ja ambiitiotaso, projektidokumentaation laatu, projektiraportin laatu sekä projektin suullinen esitys. Arvioinnissa käytetään numeerinen skaala (1-5) tai vain suoritusmerkintä (S).